Mat og formbilde

Postet: 11.03.2010   Kl: 16:07   Kategori: Framgang  Kommentarer: 4

Vet ikke helt hva jeg skal blogge for tiden. Det gr jo nesten i det samme hele tiden, men skal blogge om maten jeg har spist :) Kom gjerne med forslag hva dere vil lese om.

120 g svinefilet med sjampinjong, blomkl og brokkoli

Dessert/karbsene besto av en syrlig og god smoothie laget av 100 g frosneblbr, 1 banan, 80 g ananas og 1 SS Nora uten sukker bringebrsyltety. Den ble kjempe god!



Ryggen utvikler seg i riktig retning hvertfall!! Noe synlig muskler p siden der!

Kommentarer: 4
maten s god ut

Skrevet av: KarinaL - Fashion , Hair & Makeup
11.03.2010 16:26

Digg mat! Jeg tror jeg ble litt sulten n..

Fin progress du har:)

Skrevet av: Fitness motivation
11.03.2010 17:09

hvordan lager du proteinpannekakene dine? er det noe anbefale for folk som ikke trener like heftig som deg? :)

Skrevet av: random
11.03.2010 18:54

random: Du kan fint spise proteinpannekaker om du ikke trener :) Spiser ikke det s mye n, men oppskriften jeg har pleid bruke er p low carb pannekaker som jeg egentlig bare har mikset tilfeldig. Har i 2 scoop proteinpulver, 1 egg, 3 hvitter, kruskakli og vann til passe konsistens. Om jeg ikke husker feil s er det riktig oppskrift :) Men om du ikke er s "fan" av at det smaker sunt, faller det ikke i smak.

Skrevet av: Karoline's trening- og kostholdsblogg
11.03.2010 20:37

hits