Oslo og Sverige

Postet: 28.01.2010   Kl: 17:13   Kategori: Hverdag  Kommentarer: 8

I morgen brer det nok en gang mot Oslo og hvis jeg blir ferdig tidlig p skolen i morra tar vi oss en svipptur innom Sweden ogs. Da skal jeg kose meg p hotell og kose meg med shopping. Blir ogs litt lesing til prver og sremne. P handle listen str;
- Diverse treningsty
- Sukrin
- Cocosa
- Bake pro
- FRES
- Div kosttilskudd
- Diverse andre ting



N er jeg akurat ferdig med dagens andre treningskt ble rygg og ben. Og til morgen i dag ble det 30 min kardio.
Ogs venter jeg p de forbanna treningshanskene som jeg bestilte for snart 1 mnd siden. De er stuck i Kr.sand. Jeg ser jo lettere sagt ut som en mann inni hendene.

Ha en fin aften:)
Kommentarer: 8

Mat og trening

Postet: 26.01.2010   Kl: 14:59   Kategori: Daglig  Kommentarer: 10

I dag har jeg trent:
Beinpress
Sumo marklft
Glute Ham Raise
Beinhev p bosuball

Senere i kveld skal jeg ta intervaller p sykkel


Speltlumper med peanttsmr, eple og proteinkaffe <3
Kommentarer: 10

Resultat

Postet: 23.01.2010   Kl: 18:18   Kategori: Framgang  Kommentarer: 9


Mye riktig mat og riktig trening gir resultater.
Etter tre uker med Brges opplegg ser jeg n slik ut..


Ser frem til mer synlig musklatur :D
Kommentarer: 9

Lr

Postet: 23.01.2010   Kl: 14:52   Kategori: Framgang  Kommentarer: 5

Sto foran speilet og skulle sjekke formen til morran i dag og oppdaget plutselig mer synlig muskler p lra. Her er lret mitt til morran i dag.

Opplegget fra Brge har gjort sitt i 3 uker, ser frem til enda mer synlig muskler fremover med fortsettelse av opplegget. Om dere ikke kan se det p bilde s kan man i hvertfall se det i virkeligheten.



Pia Marlen sine lr sier jeg ikke nei takk til hvertfall.
Kommentarer: 5

Nytt treningsprogram

Postet: 22.01.2010   Kl: 16:58   Kategori: Framgang  Kommentarer: 7

Ner jeg ferdig med mine 3 frste uker med myoreps og det har gtt usedvanlig bra. I dag fikk jeg nemlignytt treningsprogram p mail av Brge A Fagerli og jeg m si jeg gleder meg til starte. I helgen m jeglese meg til den nye metoden jeg skal trene p, RPE- metoden og hyreps/volumtrening. Det blir ogs litt hardere kardio trening, noe jeg tror jeg vil dra godt nytte av.


Her har dere noe fint se p en fredagskveld. Hot!
Kommentarer: 7

Frokosten

Postet: 18.01.2010   Kl: 22:13   Kategori: Kosthold - tips  Kommentarer: 7



Kaffe, 60 g havregryn med 10 g pistasjntter og proteinpulver og proteinpulver som skal blandes ut i kaffen.Tilsammen 30 g protein. Opp dette har jeg masse kanel ogsukrin.Digg.



Ha en god natt folkens :)
Kommentarer: 7

Party

Postet: 16.01.2010   Kl: 20:26   Kategori: Blogg  Kommentarer: 2







Ha en flott lrdagskveld, n stikker jeg ut :D
Kommentarer: 2

Lrdag igjen, bursdag og kos

Postet: 16.01.2010   Kl: 14:05   Kategori: Blogg  Kommentarer: 6

N har jeg akkurat vrt p byen handla. Hadde sykt lyst p godteri men etter at jeg spiste n har jeg ikke lyst p idet hele tatt. Digg! Kjpe snack a` jacks og litt smgodt.

Dette ble mltid nr 2. Kesam og proteinkaffe :D Ja jeg elsker kanel!

Denne visualiseringsplakaten ligger ved senga mi, slik at jeg kan se den hver gang jeg vkner og hver gang jeg sovner.

I kveld skal jeg ogs i bursdag og jeg er s kjip at jeg ikke skal innta noe alkohol. Ikke bare p grunn av at det delegger treningen men ogs fordi jeg skal p jobb klokken 0700 i morgen tidlig.
Kommentarer: 6

Kesam med masse godt

Postet: 15.01.2010   Kl: 15:42   Kategori: Hverdag  Kommentarer: 7


Mager kesam med proteinpulver, bringebrsyltety u/sukker, kanel, sukrin, banan, 2 SS cc, 1 SS peanttsmr

Serist, det er mer dessert enn et mltid. Er s godt at jeg ikke vil at det skal vre tomt :P

Jeg gleder meg til trening i dag. Skal bli deilig. Gleder meg alltid til styrketrening!



Hva er din favoritt styrkevelse?

Kommentarer: 7

Jippi, nytt proteinpulver

Postet: 13.01.2010   Kl: 19:59   Kategori: Hverdag  Kommentarer: 14

Dette var mltid nr 3 og 4 i dag. Digg. CC med syltety eple og peanttsmr.

Inntok akkurat svinefilt med potet, brokkolig, sopp og lk. Nam

Og dette fikk jeg ogs i dag. Kjenner jeg gleder meg til frokost i morgen! Skal teste det i kaffen :)


Det var deilig pumpe litt jern i dag, som vanlig! Elsker det. Kjenner jeg klarer lfte mer enn forrige uke og det er jo super motiverende!
Kommentarer: 14

Cottage cheese med syltety

Postet: 12.01.2010   Kl: 20:06   Kategori: Kosthold - tips  Kommentarer: 5

banan og kanel toppet med sukrin. Det var sykt godt. Min nye favoritt! Fikk ikke tatt bilde, siden det gikk opp med en gang :D


Kommentarer: 5

Dagens mat og trening

Postet: 11.01.2010   Kl: 20:13   Kategori: Dagens kt  Kommentarer: 13

Hadde helt hvile i gr fra all trening og det var super deilig. Det eneste jeg gjorde var tye litt.

Mltid nr1 i dag besto av glutenfrie havregryn med proteinpulvet, kanel, olje og eple, nam.
M2: speltlumper med peantt smr + 2 tomater
M3: cottage cheese med proteinpulver, kardemomme, kanel, peanttsmr og 1 appelsin
M4: svinefilet med ris og brokkoli + 1 eple.



It's growing. N m bare fettet bort.

Og treningen i dag var sykt digg. Noen velser som ikke sitter enda og sliter litt med kontakt i muskelen, men skal nok f det til :)

Kommentarer: 13

Endelig lrdag

Postet: 09.01.2010   Kl: 14:06   Kategori: Blogg  Kommentarer: 8

Morgenkardio er gjort og frokosten er inntatt. Det ble 30 min sykkel og havregryn med proteinpulver og appelsin til frokost. Mmm! Digger det! Snart er det byen med min kjre kusine.

I kveld skal jeg lage Brges proteinpizza :D og se p film med Camilla og unne meg litt godt :)

Ha en superduper lrdag kjre lesere!


Kommentarer: 8

Svar p sprsml ang. opplegget

Postet: 07.01.2010   Kl: 14:09   Kategori: Blogg  Kommentarer: 9

Ettersom jeg har ftt litt sprsml angende opplegget mitt skal jeg heller svare p det i et innlegg :)

vesla om TacoTorsk

vurtert det opplegget selv, bare for kosthold forelpig. greit og ha et program og flge. men vet ikke hvordan det passer med student"inntekten" da? er det dyrere og flge enn et vanlig kosthold med tanke p utgifter til mat?

Svar: Det er vanlig mat du spiser. Ikke noe mer eller mindre avansert.
Kanskje litt dyrere olje en du vanligvis pleier bruke. Men jeg spiser i hvertfall helt vanlig mat. Masse frukt og grnt. Glutenfri havregryn, speltlomper, fisk, rkt laks, peanttsmr, kjtt osv. Masse alternativer.

 
Liiine om TacoTorsk

Har vurdert det opplegget jeg !! Litt usikker p om je skal kjre p med hele elr. bare kosthold!? Kan jeg sprre hvordan lunsjer snn er? Tar det tid forberede? Er det jeg tenker p :)

Svar: her er det ikke snakk om lunch, middag eller kvelds, her spiser du enkelt og greit nr du er sulten. Det jeg har laget hittil gr kjapt og greit. Favoritten min n er speltlomper med rkt laks som du enkelt og kjapt kan lage + en frukt. Kjempe godt.


Har dere noen flere sprsml er det bare fyre ls, s skal jeg svare s godt jeg kan. For mer informasjon besk www.myrevolution.no Der str alt du trenger vite om opplegget.
Kommentarer: 9

TacoTorsk

Postet: 06.01.2010   Kl: 20:36   Kategori: Oppskrifter  Kommentarer: 6

Dagens siste mltid ble torsk stekt i 10 ml oljemed tacokrydder, chili, pepper og gastromat surret sammen med sjampinjong og lk. Jeg var i himmelen da jeg spiste det. Sinnsykt godt.



Melon, kiwi, torskemiddag og biola m/kanel. Perfekt sammensatt mltid!

Blir nok littmat-tips/inspo fremover n :)
Kommentarer: 6

GOD TUNFISK MIDDAG

Postet: 05.01.2010   Kl: 19:43   Kategori: Oppskrifter  Kommentarer: 3




Fikk noen oppskrifter med i opplegget til Brge A Fagerli s tenkte jeg kunne dele en med dere som jeg lagde i dag :)

Stek sjampinjong og lk littegrann fr du tar i tunfisken og fres det opp. Ha pepper, gastromat, appelsinpepper og ellers krydder du foretrekker. Her har jeg tacosaus opp. Skal si det ble en hot middag. Veldig kalorivennlig mat.
Kommentarer: 3

Utforsking og testing

Postet: 05.01.2010   Kl: 13:30   Kategori: Helse og Trening  Kommentarer: 8

N har jeg endelig forsttt meg p hva Myo-reps gr ut p, etter noen timers studering og tenkning fram og tilbake, haha. S i dag blir det utforskning og testing av Myo-reps metoden, som hovedsaklig er den mten jeg skal trene p fremover. I programmet mitt var det mange velser jeg aldri har vrt borti eller sett fr, s med et velsesguide ark med p trening og nye titting p youtube skal jeg nlre meg de.


Kommentarer: 8

Yes, n snakker vi

Postet: 04.01.2010   Kl: 21:08   Kategori: Motivasjon  Kommentarer: 10

I dag kom endelig Brge sitt opplegg for meg p email. Jeg har gledet meg noe utrolig mye til f det og kan nesten ikke vente med starte. I kveld m jeg lese grundig p det jeg ikke forstr s mye av, og bruke de 2 neste ukene p komme igang og bli vant til forandringene :)


Kommentarer: 10

BCAA+ litt hjelp

Postet: 04.01.2010   Kl: 15:17   Kategori: Kosttilskudd  Kommentarer: 5

Jeg kan ikke si jeg er noen ekspert p nr man skal ta disse bcaa'ene. Er det noen som vet nr man skal ta de? Fr eller etter? Eller begge deler? Akkurat n s tar jeg de fr jeg kjrer morgenkardio og fr styrketrening samt en frukt.

Kommentarer: 5

Ass and thighs

Postet: 03.01.2010   Kl: 15:46   Kategori: Daglig  Kommentarer: 3

N skal jeg p treningsstudio trene lr og rumpe og jeg gleder meg. Det skal bli en hard og svett kt. Har allerede tatt kardio i dag men skal ikke se bort i fra at det blir en 20 minutters tid p sykkel etter kta.



Etter dette skal jeg skrive opp ml og delml og en plan for ret 2010 og gjre ferdig visualiseringsplakaten min.

Ha en god dag.
Kommentarer: 3
hits