Oslo og Sverige

Postet: 28.01.2010   Kl: 17:13   Kategori: Hverdag  Kommentarer: 8

I morgen bærer det nok en gang mot Oslo og hvis jeg blir ferdig tidlig på skolen i morra tar vi oss en svipptur innom Sweden også. Da skal jeg kose meg på hotell og kose meg med shopping. Blir også litt lesing til prøver og særemne. På handle listen står;
- Diverse treningstøy
- Sukrin
- Cocosa
- Bake pro
- FRES
- Div kosttilskudd
- Diverse andre ting



Nå er jeg akurat ferdig med dagens andre treningsøkt ble rygg og ben. Og til morgen i dag ble det 30 min kardio.
Også venter jeg på de forbanna treningshanskene som jeg bestilte for snart 1 mnd siden. De er stuck i Kr.sand. Jeg ser jo lettere sagt ut som en mann inni hendene.

Ha en fin aften:)
Kommentarer: 8

Mat og trening

Postet: 26.01.2010   Kl: 14:59   Kategori: Daglig  Kommentarer: 10

I dag har jeg trent:
Beinpress
Sumo markløft
Glute Ham Raise
Beinhev på bosuball

Senere i kveld skal jeg ta intervaller på sykkel


Speltlumper med peanøttsmør, eple og proteinkaffe <3
Kommentarer: 10

Resultat

Postet: 23.01.2010   Kl: 18:18   Kategori: Framgang  Kommentarer: 9


Mye riktig mat og riktig trening gir resultater.
Etter tre uker med Børges opplegg ser jeg nå slik ut..


Ser frem til mer synlig musklatur :D
Kommentarer: 9

Lår

Postet: 23.01.2010   Kl: 14:52   Kategori: Framgang  Kommentarer: 5

Sto foran speilet og skulle sjekke formen til morran i dag og oppdaget plutselig mer synlig muskler på låra. Her er låret mitt til morran i dag.

Opplegget fra Børge har gjort sitt i 3 uker, ser frem til enda mer synlig muskler fremover med fortsettelse av opplegget. Om dere ikke kan se det på bilde så kan man i hvertfall se det i virkeligheten.



Pia Marlen sine lår sier jeg ikke nei takk til hvertfall.
Kommentarer: 5

Nytt treningsprogram

Postet: 22.01.2010   Kl: 16:58   Kategori: Framgang  Kommentarer: 7

Nå er jeg ferdig med mine 3 første uker med myoreps og det har gått usedvanlig bra.  I dag fikk jeg nemlig nytt treningsprogram på mail av Børge A Fagerli og jeg må si jeg gleder meg til å starte. I helgen må jeg lese meg til den nye metoden jeg skal trene på, RPE- metoden og høyreps/volumtrening. Det blir også litt hardere kardio trening, noe jeg tror jeg vil dra godt nytte av.


Her har dere noe fint å se på en fredagskveld. Hot!
Kommentarer: 7

Frokosten

Postet: 18.01.2010   Kl: 22:13   Kategori: Kosthold - tips  Kommentarer: 7



Kaffe, 60 g havregryn med 10 g pistasjnøtter og proteinpulver og proteinpulver som skal blandes ut i kaffen.Tilsammen 30 g protein. Oppå dette har jeg masse kanel og sukrin. Digg.



Ha en god natt folkens :)
Kommentarer: 7

Party

Postet: 16.01.2010   Kl: 20:26   Kategori: Blogg  Kommentarer: 2







Ha en flott lørdagskveld, nå stikker jeg ut :D
Kommentarer: 2

Lørdag igjen, bursdag og kos

Postet: 16.01.2010   Kl: 14:05   Kategori: Blogg  Kommentarer: 6

Nå har jeg akkurat vært på byen å handla. Hadde sykt lyst på godteri men etter at jeg spiste nå har jeg ikke lyst på i det hele tatt. Digg! Kjøpe snack a` jacks og litt smågodt.

Dette ble måltid nr 2. Kesam og proteinkaffe :D Ja jeg elsker kanel!

Denne visualiseringsplakaten ligger ved senga mi, slik at jeg kan se den hver gang jeg våkner og hver gang jeg sovner.

I kveld skal jeg også i bursdag og jeg er så kjip at jeg ikke skal innta noe alkohol. Ikke bare på grunn av at det ødelegger treningen men også fordi jeg skal på jobb klokken 0700 i morgen tidlig.
Kommentarer: 6

Kesam med masse godt

Postet: 15.01.2010   Kl: 15:42   Kategori: Hverdag  Kommentarer: 7


Mager kesam med proteinpulver, bringebærsyltetøy u/sukker, kanel, sukrin, banan, 2 SS cc, 1 SS peanøttsmør

Seriøst, det er mer  dessert enn et måltid. Er så godt at jeg ikke vil at det skal være tomt :P

Jeg gleder meg til trening i dag. Skal bli deilig. Gleder meg alltid til styrketrening!



Hva er din favoritt styrkeøvelse?

Kommentarer: 7

Jippi, nytt proteinpulver

Postet: 13.01.2010   Kl: 19:59   Kategori: Hverdag  Kommentarer: 14

Dette var måltid nr 3 og 4 i dag. Digg. CC med syltetøy eple og peanøttsmør.

Inntok akkurat svinefilèt med potet, brokkolig, sopp og løk. Nam

Og dette fikk jeg også i dag. Kjenner jeg gleder meg til frokost i morgen! Skal teste det i kaffen :)


Det var deilig å pumpe litt jern i dag, som vanlig! Elsker det. Kjenner jeg klarer å løfte mer enn forrige uke og det er jo super motiverende!
Kommentarer: 14

Cottage cheese med syltetøy

Postet: 12.01.2010   Kl: 20:06   Kategori: Kosthold - tips  Kommentarer: 5

banan og kanel toppet med sukrin. Det var sykt godt. Min nye favoritt! Fikk ikke tatt bilde, siden det gikk opp med en gang :D


Kommentarer: 5

Dagens mat og trening

Postet: 11.01.2010   Kl: 20:13   Kategori: Dagens økt  Kommentarer: 13

Hadde helt hvile i går fra all trening og det var super deilig. Det eneste jeg gjorde var å tøye litt. 

Måltid nr 1 i dag besto av glutenfrie havregryn med proteinpulvet, kanel, olje og eple, nam.
M2: speltlumper med peanøtt smør + 2 tomater
M3: cottage cheese med proteinpulver, kardemomme, kanel, peanøttsmør og 1 appelsin
M4: svinefilet med ris og brokkoli + 1 eple.



It's growing. Nå må bare fettet bort.

Og treningen i dag var sykt digg. Noen øvelser som ikke sitter enda og sliter litt med kontakt i muskelen, men skal nok få det til :)

Kommentarer: 13

Endelig lørdag

Postet: 09.01.2010   Kl: 14:06   Kategori: Blogg  Kommentarer: 8

Morgenkardio er gjort og frokosten er inntatt. Det ble 30 min sykkel og havregryn med proteinpulver og appelsin til frokost. Mmm! Digger det! Snart er det byen med min kjære kusine.

I kveld skal jeg lage Børges proteinpizza :D og se på film med Camilla og unne meg litt godt :)

Ha en superduper lørdag kjære lesere!


Kommentarer: 8

Svar på spørsmål ang. opplegget

Postet: 07.01.2010   Kl: 14:09   Kategori: Blogg  Kommentarer: 9

Ettersom jeg har fått litt spørsmål angående opplegget mitt skal jeg heller svare på det i et innlegg :)

vesla om TacoTorsk

vurtert det opplegget selv, bare for kosthold foreløpig. greit og ha et program og følge. men vet ikke hvordan det passer med student"inntekten" da? er det dyrere og følge enn et vanlig kosthold med tanke på utgifter til mat?

Svar: Det er vanlig mat du spiser. Ikke noe mer eller mindre avansert.
Kanskje litt dyrere olje en du vanligvis pleier å bruke. Men jeg spiser i hvertfall helt vanlig mat. Masse frukt og grønt. Glutenfri havregryn, speltlomper, fisk, røkt laks, peanøttsmør, kjøtt osv. Masse alternativer.

 
 
Liiine om TacoTorsk

Har vurdert det opplegget jeg å!! Litt usikker på om je skal kjøre på med hele elr. bare kosthold!? Kan jeg spørre hvordan lunsjer å sånn er? Tar det tid å forberede? Er det jeg tenker på :)

Svar: her er det ikke snakk om lunch, middag eller kvelds, her spiser du enkelt og greit når du er sulten. Det jeg har laget hittil går kjapt og greit. Favoritten min nå er speltlomper med røkt laks som du enkelt og kjapt kan lage + en frukt. Kjempe godt.


Har dere noen flere spørsmål er det bare å fyre løs, så skal jeg svare så godt jeg kan. For mer informasjon besøk www.myrevolution.no Der står alt du trenger å vite om opplegget.  
Kommentarer: 9

TacoTorsk

Postet: 06.01.2010   Kl: 20:36   Kategori: Oppskrifter  Kommentarer: 6

Dagens siste måltid ble torsk stekt i 10 ml olje med tacokrydder, chili, pepper og gastromat surret sammen med sjampinjong og løk. Jeg var i himmelen da jeg spiste det. Sinnsykt godt.



Melon, kiwi, torskemiddag og biola m/kanel. Perfekt sammensatt måltid!

Blir nok litt mat-tips/inspo fremover nå :)
Kommentarer: 6

GOD TUNFISK MIDDAG

Postet: 05.01.2010   Kl: 19:43   Kategori: Oppskrifter  Kommentarer: 3




Fikk noen oppskrifter med i opplegget til Børge A Fagerli så tenkte jeg kunne dele en med dere som jeg lagde i dag :)

Stek sjampinjong og løk littegrann før du tar i tunfisken og fres det opp. Ha pepper, gastromat, appelsinpepper og ellers krydder du foretrekker. Her har jeg tacosaus oppå. Skal si det ble en hot middag. Veldig kalorivennlig mat.
Kommentarer: 3

Utforsking og testing

Postet: 05.01.2010   Kl: 13:30   Kategori: Helse og Trening  Kommentarer: 8

Nå har jeg endelig forstått meg på hva Myo-reps går ut på, etter noen timers studering og tenkning fram og tilbake, haha. Så i dag blir det utforskning og testing av Myo-reps metoden, som hovedsaklig er den måten jeg skal trene på fremover. I programmet mitt var det mange øvelser jeg aldri har vært borti eller sett før, så med et øvelsesguide ark med på trening og nøye titting på youtube skal jeg nå lære meg de.


Kommentarer: 8

Yes, nå snakker vi

Postet: 04.01.2010   Kl: 21:08   Kategori: Motivasjon  Kommentarer: 10

I dag kom endelig Børge sitt opplegg for meg på email. Jeg har gledet meg noe utrolig mye til å få det og kan nesten ikke vente med å starte. I kveld må jeg lese grundig på det jeg ikke forstår så mye av, og bruke de 2 neste ukene på å komme igang og bli vant til forandringene :)


Kommentarer: 10

BCAA+ litt hjelp

Postet: 04.01.2010   Kl: 15:17   Kategori: Kosttilskudd  Kommentarer: 5

Jeg kan ikke si jeg er noen ekspert på når man skal ta disse bcaa'ene. Er det noen som vet når man skal ta de? Før eller etter? Eller begge deler? Akkurat nå så tar jeg de før jeg kjører morgenkardio og før styrketrening samt en frukt.

Kommentarer: 5

Ass and thighs

Postet: 03.01.2010   Kl: 15:46   Kategori: Daglig  Kommentarer: 3

Nå skal jeg på treningsstudio å trene lår og rumpe og jeg gleder meg. Det skal bli en hard og svett økt. Har allerede tatt kardio i dag men skal ikke se bort i fra at det blir en 20 minutters tid på sykkel etter økta.



Etter dette skal jeg skrive opp mål og delmål og en plan for året 2010 og gjøre ferdig visualiseringsplakaten min.

Ha en god dag.
Kommentarer: 3
hits