Karoline tester

Postet: 30.09.2010   Kl: 21:10   Kategori: Sminke og Skjnnhet  Kommentarer: 6

Shadow Tans.

Positivt:
- Fargen holder ca. 1 uke
- Jevn og fin brunfarge
- Lukter ikke



Negativt:
- Hele badet blir skittent
- Jeg mtte smre det ut siden det ble store flekker med farge

Jeg skrubbet huden frst. Smrte inn trre hudflekker (albu, overarmer, hender)
Dagen etter dusjet jeg av "overfldig" farge og var brun.




Kommentarer: 6

Dagens siste mltid

Postet: 29.09.2010   Kl: 22:36   Kategori: Kosthold - tips  Kommentarer: 11

Delte opp kveldsmaten i en forrett og en hovedrett.

Forretten besto av kyllingsalat.


Hovedretten besto av ris, SALMA laks, salat og soyasaus

Favoritt mltidet om dagen.

I morgen tar jeg forhpentlig vis dag 3 p styrkeprogrammet slik at jeg har lrdagen og sndagen fri. Fr besk av ss i helgen og vi skal p NM og se p de fantastisk flotte jentene p scenen :DJeg nske alle lykke til.


Usminket og klar for trening en lrdagsmorgen..


Kommentarer: 11

Nye ting til skapet(helsekost)

Postet: 29.09.2010   Kl: 16:49   Kategori: Hverdag  Kommentarer: 6

Jeg er helt vill nr det kommer til helsekostbutikker og kan gjerne bruke 1 time i en butikk bare for se og finne ut nye og spennende varer. I dag fant jeg endelig en helsekost som selger oh yeah barer <3 de er bare best.



"Himalayasalt er et naturlig fjellsalt som hstes for hnd og sies inneholde 84 forskjellige mineraler. Saltet har en vakkert rosaskimrende farge og den perfekte kornstrrelsen.
Tips: Bruk ikke salt i kokevann nr du koker rris eller andre helkornsprodukter siden kornene kan slutte seg og forbli harde."




Dette ble "middagen" min i dag. Enkelt og greit. ProteinSjokolademousse med banan og sukkerfritt jordbrsyltety.


Kommentarer: 6

Trening + proteinmousse

Postet: 28.09.2010   Kl: 12:03   Kategori: Oppskrifter  Kommentarer: 7

Blitt lite blogging i det siste. Har ikke hatt tid. Har mttet komme meg inn i hektene igjen etter innflytningsfesten. Det ble ikke akkurat mye svn den natta s i dag sov jeg leenge. Skulle egentlig opp klokken 0900 og trene, men senga var bedre. Da blir det trening rundt 2 tiden. Gleder meg. Hver trening er en ren glede.





Lagde denne i gr. Ble inspirert av Hanne til prve ut dette.

1 eggehvitte
2 ss sukrin
Piskes stivt.
Deretter tilsetter du protein pulver av hvilken smak du vil. Jeg har bruk sjokolade MyoProtein og det smakte himmelskt. En ny favoritt her.

N skal jeg lese om nyrer fr det brer av grde p en hard treningskt :D

Ha en god tirsdag :)

Kommentarer: 7

Helgen i bilder

Postet: 27.09.2010   Kl: 14:47   Kategori: Blogg  Kommentarer: 5

Hadde det s sinnsykt koselig p lrdag. Da hadde jeg og Camilla innflytningsfest i leilgheten vr. Det slo an. Trangt om plassen men det gikk:D










Kommentarer: 5

Godt enkelt og rask mltid

Postet: 24.09.2010   Kl: 17:21   Kategori: Oppskrifter  Kommentarer: 7

Dette har blitt en ny favoritt her i huset.
Kok opp risen. Skjr laksen i terningen og ta litt pepper p. Hell s risen over deretter salat og topp med soyasaus.

Du trenger;
50 g ris
120 g SALMA laks
Salat (jeg har brukt isberg, agurk og rdlk)
Soyasaus







Jeg har brukt r SALMA laks og det smaker helt vidunderlig. Husk: skal du bruke r laks m du bruke SALMA laksen, ikke vanlig findus laks.

Kommentarer: 7

Trening

Postet: 24.09.2010   Kl: 09:13   Kategori: Formbilder  Kommentarer: 3

N str trening for tur. Gleder meg til tross for at jeg er litt syk, men fler ikke jeg er s syk at jeg br holde senga. Hoster, tett i nesa og tett i ra men ikke noe feber. Det er dag 3 som str for tur.



I gr kjpte jeg meg nytt kamera, Canon ixux 105, men jeg m jammen inn bytte det for n vil ikke linsa g inn og det vil ikke ta bilder. For no drit!

Kommentarer: 3

Kosthold N vs kosthold FR

Postet: 23.09.2010   Kl: 16:54   Kategori: Kosthold - tips  Kommentarer: 6

Ser s ufattelig mange spise slik som jeg gjorde fr. Ikke at det er noe galt med det hvis man ikke har noe ml eller mening med treningen/kostholdet. Det er de eksemplariske brdskivene til frokost med gulost/skinke og kanskje ett glass juice/melk.



Lunch blir som oftest brdskiver der ogs.

Et mellommltid bestende av yoghurt(masse sukker i) og litago.
(Spiste mye go'morgen yoghurt og drakk litago fr. Hver gang jeg fikk lyst p noe p skolen var det rett i kantina kjpe en av disse tingene)

Middag var ofte mamma's gode middag, norsk husmannskost.

S ble det frukt mellom her.

Kveldsmaten ble ofte brdskiver der og.

Eksempel p kosthold som er dominert av karbohydrater, moderat fett og minimalt med proteiner.

N derimot er mltidene mine planlagt og faste. 3 mltider for dagen and thats it. Ikke noe frukt eller yoghurt mellom mltidene. Kanskje en tomat hvis jeg blir skikkelig sulten p skolen.
Alle mltidene inneholder en god dose protein, moderat karb og lite fett.

Fr var jeg alltid fysen p ett eller annet.
N er jeg sjelden fysen p noe. Hender jeg har lyst p en og annen ting iblant men ikke ofte.

Ps: det er snn dietten min er lagt opp n med hyt protein, moderat karb, lite fett. Den forandres stadig p.

Kommentarer: 6

Karoline tester

Postet: 22.09.2010   Kl: 18:41   Kategori: Helse og Trening  Kommentarer: 6

Confecta fersken iste


Min mening:
Midt p treet god. Frste slurken smakte ikke godt, men etterhvert ble den bedre. Smaker litt tamt og den br vre iskald. Terningkast 3.

Kommentarer: 6

Updated spilleliste

Postet: 20.09.2010   Kl: 20:43   Kategori: Motivasjon  Kommentarer: 5



Kristina,
takk for at du delte den :P simply love it

Kommentarer: 5

Liten update

Postet: 20.09.2010   Kl: 16:06   Kategori: Formbilder  Kommentarer: 6

Er fortsatt hjemme hos mamma og pappa. Ble syk p fredagen, men er frisk igjen fra det, n starter forkjlelsen.

Jeg skal likevel ta meg turen til Atletix f unnagjort en deilig styrkekt. Nytt program = stor glede :D
Ellers har jeg lagt p sofaen eller i stolen nesten hele tiden, men i gr fikk jeg meg en solid gtur med ss og William p 1 time og 20 min. Deilig f beveget seg litt og teste ut den nye pulsklokka mi!




N skal jeg oppdatere ipoden med ny musikk. Ny musikk = motivasjon.

Ha en flott mandagskveld <3

Kommentarer: 6

Hjemtur + formbilder

Postet: 15.09.2010   Kl: 22:09   Kategori: Formbilder  Kommentarer: 15

Drar nok en gang hjem til Risr for en langhelg sammen med mamma, pappa, ss og William. Jeg gleder meg s <3 Det er s deilig komme hjem, setter ekstra stor pris p hjemturene mine. Trener de resterende 2 treningsktene hjemme p Atletix, noe som alltid er positivt. Liker meg kjempe godt der.

Ja, mams og paps n skal jeg ikke shoppe s mye mer, det er farlig for meg leve her med alle disse butikkene rundt meg. Jeg fikk blant annet med meg en pulsklokke fra Polar, en topp fra Better Bodies, og noen flotte ting til William som jeg gleder meg gi til han.




Litt form update til dere.

Tror nok ikke bloggen blir frste prio nr jeg skal hjem i helgen, men kan nok snike inn en update. Maybe oppkarbingsinnlegg?

Kommentarer: 15

Nyheter

Postet: 13.09.2010   Kl: 23:02   Kategori: Hverdag  Kommentarer: 15





Gtt til innkjp av Shadow Tans. Vil helst ligge minstmulig i solarium pluss at mine pigmenter er ikke de sterkeste s da er det greit med litt fake tan. Jeg gleder meg til teste ut, men blir nok ikke fr i helgen da jeg helst ikke vil se ut som en vandrende oransj flekk hvis det skulle bli ille.


Biotherm kremen fikk jeg av mams og paps

+


Denne freshe klokken jeg kan trene med. Ser lite bra ut trene finklokka.

I morgen blir det massasje noe jeg gleder meg enormt til. Jeg trenger det srt. Nakken, skuldre og rygg er stive og trenger bli knadd litt.

Disse skoene havnet ogs med hjem fra Risr sammen med masse lys og en ramme.



Ha en flott mandagskveld:)

Kommentarer: 15

MOTIVASJON

Postet: 12.09.2010   Kl: 11:26   Kategori: Motivasjon  Kommentarer: 7

"Jobber med motivasjonen min hver dag. Den er litt nede for tiden. For holde motivasjonen min oppe spr jeg meg selv disse sprsmlene.
Hvorfor trener og spiser jeg som jeg gjr?
Hva oppnr jeg ved livsstilen min?
Blir jeg virkelig glad av det jeg gjr?"

Svarer p sprsmlene mine som jeg stiller meg selv nr motivasjonen svikter, noe den av og til gjr, men n er den heldigvis p topp igjen. S hva gjr jeg egentlig for snu tankegangen og f opp motivasjonen? Jo, disse sprsmlene der oppe. Har jo ogs begynt med oppkarbinger som ogs fr boost i motivasjonen min. Det er deilig kunne spise seg god og mett, kanskje litt for mett noen ganger, men det gir bde energi, overskudd og motivasjon til ukens treningskter.


Hvorfor trener jeg og spiser som jeg gjr?
- Jeg fler meg ren og bra av spise s rent som jeg gjr. Jeg gir det kroppen min vil ha og den er fornyd med det s hvorfor trkke i seg alt annet man bare blir deppa og lei seg av. Har kuttet ut alt med usunt fett, rett og slett fordi det gjr meg deprimert og uvel. F.eks fettrikt potetgull, hamburger (usunn type), sjokolade.
- trene gir meg overskudd, lykke og en god form. Jeg elsker treningsktene mine, kunne ke i styrke er en herlig flelse.

Hva oppnr jeg ved livsstilen min?
- Lykke. Maten gir meg s mye mer enn den usunne maten. Mine opplevelser med livsstilsbytte er;
* sterkere negler, MYE sterkere
* bedre humr
* bedre form
* fantastiske nye mennesker
* overskudd (kan variere ettersom hvor mye jeg spiser, men som oftest har jeg overskudd)
Det er sikkert mer, men kommer ikke p noe i farta akkurat n.

Blir jeg virkelig glad av det jeg gjr?
- Dette blir jo p en mte konklusjonen til det jeg har skrevet over. Ja, absolutt glad av det jeg gjr. Overskudd, lykke, god form. Hva er det ikke bli glad av?








Kommentarer: 7

Lrdag

Postet: 11.09.2010   Kl: 13:27   Kategori: Formbilder  Kommentarer: 5

Da var det lrdag igjen da :) i gr var det 9 timers oppkarbing, heerlig! Det gikk i speltlomper, coco pops med skummet melk, ris, dreamis, riskaker med hersheys sjokoladesaus. Deilig vre mett all day long.

Startet dagen i dag med en knall kt p Atletix. Herlig vre tilbake.
Rack chins
Sittende roing med skulderbredt grep
+ enarms hammercurl
Skulderpress
+ dips for bryst/brystpressmaskin

+ 10 min p mlle etter styrke


I gr ble det ogs updates p diettplanen, deilig med litt forandring og litt mer karbohydrater.


I kveld skal jeg i bursdag. Gleder meg til se jentene igjen<3 (noen av de hvertfall)
Kommentarer: 5

HJEMME

Postet: 09.09.2010   Kl: 21:51   Kategori: Hverdag  Kommentarer: 8

h, s deilig endelig vre hjemme <3 Pusekatten min skal jeg kose med i hele natt <3
N har jeg akkurat inntatt torsk med rdlk og hvitlk, gud s godt det var. Torsk er undervurdert!



Det var en LANG og slitsom dag p forelesning i dag s n skal det bli godt med langhelg hjemme. I morgen blir det kosekveld med ss og William. Flytter oppkarbingen min til i morgen s jeg kan kose meg ekstra. Jeg gleder meg. N har jeg ogs ftt kjpt Hersheys sjokoladesaus (0g fett)som jeg skal ha p speltlompene og riskakene ala Hanne :D

Fr skolen i dag var jeg ogs hentet billetter til NM i Bodybuilding og Fitness. Hvem skal dit?
Kommentarer: 8

Pakke i posten

Postet: 07.09.2010   Kl: 17:46   Kategori: Hverdag  Kommentarer: 9

I dag kom pakken fra gymgrossisten i posten. Wii :D

Kan si jeg gleder meg sinnsykt til de barene der skal ned i magen min ja!

h, de hadde ikke noe ledig massasje time i dag, men fikk bestilt meg en time til neste tirsdag.

Selvflgelig var jeg og shoppa i dag ogs. Jeg trenger ett dytt i ryggen, jeg kan ikke bare g shoppe nr jeg vil hvor jeg vil. Pengene flyr og jeg br prioritere bedre og ikke kjpe en ting her og en ting der for det er jeg ganske god p. Men jeg skal ha en ny jakke da. Det blir det siste av klr jeg kjper p en liten stund, hper jeg. Ogs litt nytt treningsty :p

Gleder meg s til helgen. Da skal jeg hjem <3 se pusekatten, ss, William, beske bestemor og bestefar og kose meg :) blir nok en eller to treningskter hjemme ogs.

Kommentarer: 9

Idag + imorgen

Postet: 06.09.2010   Kl: 21:25   Kategori: Hverdag  Kommentarer: 2

Startet dagen i dag med en fantastisk god styrkekt etterfulgt av 10 min mlle + uttying. N er motivasjonen p vei OPPOVER :D og det er godt.
Rack pull
Lrcurl
Beinpress
Bulgarsk utfall
Leg extension
Planke+sideplanke



S var det 4 timer forelesning deretter hjem for spise dagens siste mltid og kose tid foran tv/data med mange kopper rooibos te slik at jeg sover godt om natta.


I morgen starter dagen min ogs med en treningskt. S drar jeg ut p byen for handle litt, levere CV, handle litt mer, kanskje ta meg en runde i solarium, f meg en god rygg/nakke massasje for s slappe av lage mat resten av dagen.

Jeg misunner mamma og pappa som er i syden n. Men det blir forhpentligvisen sydentur p meg ogs rundt jul. Det skal bli godt det:)

Ha en fortsatt fin mandagskveld kjre lesere :)
Kommentarer: 2

Sndag

Postet: 05.09.2010   Kl: 18:24   Kategori: Hverdag  Kommentarer: 2

Herlige sndag. Bare slappe-av-dag med daffe klr. Har vrt p trening i dag og m si meg storfornyd med energi nivet til tross for en herlig lrdag med oppkarbing, dvs masse karbohydrater. Spiste masse speltlomper, hjemmelaget boller(uten fett, oppskrift kommer senere), dream is, sushi, bittelitt pasta, masse riskaker. N er jeg ladet opp til en ny uke med trening og skole. Neste oppkarbing skal jeg planlegge litt bedre!

Jobber med motivasjonen min hver dag. Den er litt nede for tiden. For holde motivasjonen min oppe spr jeg meg selv disse sprsmlene.
Hvorfor trener og spiser jeg som jeg gjr?
Hva oppnr jeg ved livsstilen min?
Blir jeg virkelig glad av det jeg gjr?


Fine rosene jeg fikk av mamma <3

N skal jeg lese litt p notater fra skolen, jeg har nemlig ikke ftt tak i bker enn.

Ha en fin sndagskveld <3
Kommentarer: 2

Beautiful blogger

Postet: 05.09.2010   Kl: 17:26   Kategori: Blogg  Kommentarer: 0

Takk til ste Julie som ga meg en beautiful award :)

Reglene er at jeg skal skrive 7 ting dere ikke visste om meg.

1. Jeg liker danse og har tidligere danset hip hop ogjazz ballet.
2. Spilt innebandy i ca. 1,5 r og litt fotball
3. Jeg har en kjrlighet for hyhelte sko og har kjempe mange sko.
4. Jeg ELSKER reise.
5. Veldig mamma og pappa dalt
6. Kresen
7. Var mega fan av Paris Hilton i mine fjortisr

Gir den videre til alle mine beautifulle venner.

Kommentarer: 0

Nytt innkjp

Postet: 03.09.2010   Kl: 22:50   Kategori: Kosttilskudd  Kommentarer: 9

I gr gikk jeg til innkjp av en ny shaker, smart shake fra gymgrossisten.no. P kjpet fikk jeg med prvesmaker p gainer, creatine og whey protein + en gymgrossisten t-skjorte. Kjpte ogs 2 ohyeah proteinbarer <3 elsker de.



49,-
Kommentarer: 9

Rolig Fredag

Postet: 03.09.2010   Kl: 22:02   Kategori: Hverdag  Kommentarer: 8

Akkurat n sitter jeg nyter en god kopp med Rooibos te mens jeg sitter hrer underetasjen har fest. Ikke lenge til det bliross som brker. Snart er det tid for innflyttningsfest :D

I dag kom ogs mams og paps inn igjen <3 s jeg og mamma har shoppet litt og jeg kjpte skoene jeg har siklet p en stund, endelig.



I morgen blir det 6 timers oppkarbing og her er skapet fylt opp med riskaker, bokhvetemel, ris, coco pops. Speltlomper har jeg ogs kjpt og dream is<3 Jeg gleder meg. I morgen skal jeg ogs nyte en middag med sushi. Hvilken sushi resturang er anbefaler ved Frogner? Ligger jo p rekke og rad her oppe.


I dag ble treningen gjort litt halvhjertet. Motivasjonen var ikke p topp og energien var heller ikke helt med meg i dag. Men jeg kom meg p trening, utfrte kten greit og gikk hjem og spiste maten min. Jeg hper motivasjonen kommer tilbake til sndag. Da br jeg vre fyllt med energi og en god dose motivasjon.




Kommentarer: 8

Hvordan spiser jeg?

Postet: 02.09.2010   Kl: 18:11   Kategori: Kosthold - tips  Kommentarer: 11

Skal skrive litt om hvordan jeg spiser. Spiser etter periodisk faste som vil si at man faster et antall timer (14-16 t) selv ligger jeg mellom 13,5 og 16 timer alt ettersom nr jeg trener eller nr magen starter fyrverkeri under forelesning. Jeg inntar 3 hovedmltider for dagen p hvile/kardio dager og 3 hovedmltider + ettertreningsmat p treningsdager (styrke). Jeg fr da sjans til spise meg mett og ikke halvmett som trigger sultflelsen ogman flerseg sulten igjenen liten tid etter mltidet. Her kan jeg faktisk g opptil 7-8 timer uten mat, men da er jeg sulten da!!!

N for tiden bestr mine mltider av
M1:
* Cottage cheese
* Fullkornsris
* Frukt



M2:
* Karbonadedeg
* Grnnsaker
Treningsdager-
* Karbonadedeig
* Potet
* Ananas
* Grnnsaker/salat




M3:
* Laks eller Vital Artic Oil + Kylling
* Salat/grnnsaker



Har ogs en dag i uka hvor jeg inntar ekstra karbohydrater til mltidet etter trening. Da spiser jeg stort sett riskaker ala snack a jacks(store), speltlomper med sukrin og kanel, bokhvetepannekakermed sukkerfritt syltety, mer ris, litt frukt.

Les mer her om periodisk faste:
http://fitnessbloggen.no/artikler/2010/4/24/periodisk-faste-oppskriften-pa-drmmekroppen/
Kommentarer: 11
hits